Levering & Betaling




+ Wat is de levertijd van een bestelling?
arrow

De levertijd van onze producten staan aangegeven bij de producten op onze website. Indien u een offerte opvraagt zullen onze medewerkers u laten weten wat de actuele levertijden zijn. Levering vindt plaats binnen de periode die is aangegeven bij het desbetreffende product. Officecity zal er altijd naar streven deze leveringsdatum na te komen. Derhalve is het mogelijk dat leveringstijden afwijken van de genoemde leveringstijden. De genoemde leveringstijden die op onze website staan vermeld gelden als indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Levering houdt in achter de eerst gesloten deur (mits toegankelijk) op de begane grond. Inhuizen en montage is mogelijk tegen een meerprijs.

+ Wat zijn de leveringskosten?
arrow

De leveringskosten zijn afhankelijk van het product gratis, 15, 25 of 39 euro (59 euro voor levering in België). Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag. Om de productprijs zo laag mogelijk te houden, slaan wij onze producten op in verschillende magazijnen in binnen – en buitenland, afhankelijk van waar de producten geproduceerd worden.

+ Worden de meubelen gemonteerd geleverd?
arrow

Op de pagina van een product wordt aangegeven of deze gemonteerd of in delen geleverd wordt. Sommige producten zijn te zwaar of te groot om gemonteerd af te leveren, hierbij ontvangt u altijd een montagehandleiding.

+ Waar vind ik jullie voorwaarden?
arrow

Klik hier om onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden te zien.

+ Zijn de prijzen op de website met of zonder BTW?
arrow

Alle genoemde prijzen op Officecity.nl zijn exclusief BTW. Leveringstijden worden aangegeven bij het desbetreffende product.

+ Hoe kan ik betalen?
arrow

U kunt veilig betalen via Ideal, PayPal, Visa of Mastercard. Ook is het mogelijk om per vooruitbetaling te betalen of op factuur.

+ Is betalen via de website veilig?
arrow

Officecity maakt gebruik van een SSL beveiliging. SSL staat voor Secure Sockets Layer en is de meest gebruikte manier voor het aangaan van beveiligde elektronische transacties op het internet. Het SSL certificaat wat Officecity gebruikt zorgt ervoor dat uw betaling 100% veilig gebeurd en uw gegevens te allen tijde veilig zijn.

+ Wat zijn de bankgegevens?
arrow

Bank: Rabobank | Rekeningnummer: NL94 RABO 0149 3681 78 | BIC: RABONL2U

+ Wat is jullie KvK-nummer?
arrow

OfficeCity Kantoormeubelen B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 57590133

+ Wat is jullie BTW-nummer?
arrow

Het BTW nummer van OfficeCity Kantoormeubelen B.V. is: NL852647141B01

Heeft u een andere vraag?

Vul hiernaast het contactformulier in en wij komen zo snel mogelijk bij u terug.

U bent van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 welkom in onze showroom in Haarlem. Maak bij voorkeur een afspraak zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.


T: +31 (0) 23 302 00 80
M: info@officecity.nl
Bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:30


Adres:
Henk Schijvenaarstraat 1
2031 VZ Haarlem
Noord-Holland, Nederland

Copyright © 2023 OfficeCity Kantoormeubelen B.V.