Kantoorinrichting advies

OfficeCity is al jaren specialist in kantoorinrichting. Door onze expertise weten we wat er speelt in de markt en welke trends er zijn. Onze medewerkers blijven zich dagelijks ontwikkelen door het volgen van producttrainingen en het bezoeken van interieur en kantoormeubelbeurzen. Zo kunnen wij hoge kwaliteit producten leveren en u van het beste advies voorzien.

Nieuw kantoorinterieur nodig?

Klaar met een kil en stoffig kantoorinterieur? Een bedrijfsverhuizing gepland? Uw medewerkers motiveren om weer naar kantoor te komen? Of wilt u meer rust en overzicht terug zien in de inrichting? Wat de reden ook is, onze projectadviseurs helpen u graag met al uw vraagstukken. Van het leveren van een paar bureaustoelen tot de volledige inrichting van een kantoorpand.

Kantoorinrichting ontwerp en realisatie

Uw kantoorinrichting is bij ons in goede handen. Wij bieden kosteloze begeleiding bij uw kantoorinrichting. Onze projectadviseurs hebben jarenlange ervaring met interieurprojecten en weten van het meest kille kantoor een luxe werkplek te maken. Iedere interieurstijl is mogelijk, van industriële uitstraling tot een luxe kantoorinrichting. De kantoormeubelen worden via onze transportdienst bij u achter de eerst gesloten deur afgeleverd of u kunt alles aan ons uitbesteden, dit noemen wij ‘inhuizen’. De kantoormeubelen worden dan gemonteerd afgeleverd en nemen wij alle verpakkingsmaterialen mee. Laten we kennismaken en kijken wat we voor u kunnen betekenen.

archangelarchangel
mdd-stoelenmdd-stoelen

Gratis 2D en 3D-ontwerp van uw werkplek!

Beelden zeggen meer dan woorden. Het kan lastig zijn om voor te stellen of de kantoorinrichting die u mooi vindt ook echt past in de beschikbare ruimte. Daarom ontvangt u van ons gratis een 2D en 3D-ontwerp op basis van uw kantoorruimte, wensen en gekozen opties.

Onze Projectadviseurs
Sabine & Ricky

Wij zijn gepassioneerd om uw kantoorruimte om te toveren tot een inspirerende en functionele omgeving die voldoet aan al uw behoeften. Met jarenlange ervaring in de branche begrijpen we het belang van een goed ontworpen werkplek. Een ergonomisch verantwoorde inrichting draagt bij aan de gezondheid en het welzijn van uw medewerkers, wat op zijn beurt de productiviteit en tevredenheid verhoogt. Daarom zijn we hier om u te begeleiden en te adviseren bij elke stap van het proces.

Ons team van experts staat klaar om u te helpen bij het creëren van een ruimte die perfect aansluit bij uw bedrijfscultuur en doelstellingen. Of u nu een klein kantoor heeft dat efficiënt moet worden ingedeeld of een volledige herinrichting nodig heeft, wij hebben de kennis en de creatieve visie om uw visie werkelijkheid te laten worden.

Een belangrijk onderdeel van onze service is het maken van gratis 3D-ontwerpen, zodat u een realistisch beeld krijgt van hoe uw nieuwe kantoor eruit zal zien. Dit stelt u in staat om eventuele aanpassingen te doen en ervoor te zorgen dat het ontwerp volledig aan uw verwachtingen voldoet, nog voordat we daadwerkelijk aan de slag gaan.

We nodigen u graag uit om een afspraak met ons te maken, zodat we uw wensen en eisen kunnen bespreken. Dit kan plaatsvinden in onze showroom, waar u onze kwalitatieve meubels en accessoires kunt ervaren, of op locatie bij u, zodat we een goed beeld krijgen van de ruimte waarin we werken.

Wij kijken ernaar uit om met u samen te werken en uw kantoorinrichting naar een hoger niveau te tillen. Neem vandaag nog contact met ons op om een afspraak te plannen. Uw succes begint bij een goed ontworpen werkplek!

Sabine
Ricky

Wat mag u van onze projectadviseurs verwachten:


+ Maatvoering nemen
arrow

Wij nemen de maatvoeringen over van uw kantoorruimte. Op deze manier weten we zeker dat alle meubelen goed passen met voldoende bewegingsvrijheid.

+ Plattegrond inrichten
arrow

Op basis van het gewenst aantal bureaus, zitjes, vergadertafel, kasten etc. richten wij de ruimte voor u in. Hierbij kijken we samen met u naar uw wensen en uw huisstijl, zo krijgt u een representatieve inrichting van uw bedrijf. Uiteraard rekening houdend met ergonomie volgens de laatste ARBO-normen.

+ Interieur advies
arrow

Wij adviseren u over het gebruik van materialen, kleuren en licht.

+ Stoffering keuze
arrow

Indien gewenst laten we u de collectie vloer en raambekleding zien.

+ Keuze kantoormeubelen
arrow

We testen samen de kantoormeubelen zodat u een goede keuze kunt maken.

+ Gratis 3D-ontwerp
arrow

U ontvangt een 2D en 3D-ontwerp zodat u zeker weet dat de inrichting past in de ruimte qua maatvoering en stijl.

+ Offerte
arrow

Wij stellen een heldere en transparante offerte voor u op.

+ Oplevering
arrow

Uiteraard begeleiden we ook de transportplanning en oplevering en bij vragen kunt u altijd bij ons terecht.

Deze klanten gingen u voor

Van ontwerp tot realisatie hebben we samengewerkt aan een schitterend resultaat

Zeer vriendelijk geholpen, attent en snel en ook voor de bezorging alle complimenten, verrassend goed en vriendelijk!! Kasten van uitstekende kwaliteit.

Heel tevreden

Hetty Signore Vastgoed

Officecity heeft 2x achter elkaar een super service verleend! De Bisley kasten die ik bestelde hadden beide een hele lange levertijd en ze hebben er toen voor gezorgd dat ik alsnog de kasten snel geleverd heb gekregen omdat ik net verhuisd was en anders mijn kantoor niet kon inrichten. Goede duidelijke info per mail en heel vriendelijke benadering aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk. Daar word je blij van!

Super service

XL&- Training & Consultancy BV

Wij hebben goede ervaringen met Officecity. Offerte aanvragen verlopen snel, antwoorden op vragen worden vlot behandeld en de leveringen komen optijd, zoals wordt aangegeven. Tevens is de kwaliteit van de producten goed en zijn de prijzen markt conform.

Wij hebben goede ervaringen

Team Vyverberg BV

Een aantal weken geleden hebben wij een aantal bureaustoelen besteld bij Officecity Kantoormeubelen. De stoelen waren snel geleverd en waren ook allemaal al in elkaar gezet. De bureaustoelen zitten goed en rollen goed over ons tapijt heen. Al om al een fijne ervaring!

Goede bureaustoelen!

Warner Bros. ITVP Nederland

Vanaf bestelling tot aan levering is alles perfect geregeld. Duidelijk communicatie via de mail en ook de bezorger was enorm vriendelijk, hij heeft zelf de kasten mee naar binnen gedragen. Echt een top service!

Top levering

Hooijmans

Kantoorinrichting advies en showroom in Haarlem

Wilt u graag sparren over alle mogelijkheden voor uw kantoor of thuiswerkplek? U bent van harte welkom in onze showroom waar een groot deel van onze producten staat opgesteld. Ook is er een uitgebreid assortiment aan kleurstalen en stofstalen.

U bent van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 welkom in onze showroom in Haarlem, of neem contact met ons op voor een afspraak bij u op locatie. Maak bij voorkeur een afspraak zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.


T: +31 (0) 23 302 00 80
M: info@officecity.nl
Bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:30


Adres:
Henk Schijvenaarstraat 1
2031 VZ Haarlem
Noord-Holland, Nederland

Copyright © 2023 OfficeCity Kantoormeubelen B.V.